GYIK (gyakran ismételt kérdések)

Miben más ez, mint a többi hirdetési felület?

A mi erősségünk a megbízhatóság és személyesség és az emberek szolgálata iránti elkötelezettsége.

  1. Megbízhatóság: A kiadványunkat azért keresik, mert tudják: a benne lévő adatok helytállóak. Az ügyfeleinket nem csapjuk be, azt adjuk nekik, amit ígérünk.
  2. Személyesség: A legtöbb szerződésünket személyesen kötjük meg, mert nekünk a legnagyobb érték, ha az évek alatt bizalom alakul ki köztünk és a hirdető között.
  3. Emberek szolgálata iránti elkötelezettség: Jézus, az Isten fia azt mondta, hogy szolgálni jött bennünket, és hogy mi is szolgáljunk másokat. Azért dolgozunk, hogy a magyar vállalkozások olcsón megbízható hirdetési lehetőséget kapjanak.

Miért nem gépelhetem be a saját internetes hirdetésem?

Igaz, sokkal egyszerűbb lenne, mégis: a hirdetés tartalma és kinézete akkor a leghatékonyabb, ha közösen találjuk ki. Az Ön üzleti elképzelései és mi sok ezer hirdetővel szerzett szakértelmünk együtt többet érnek.

Miért van kiemelve a telefonszám, cím és e-mail cím?

A hirdetés eredményességét az mutatja, hogy hányan keresik meg Önt a weboldalról kapott információ alapján. Az Ön helyes döntéséhez is szükséges tudnia, hány ügyfele talált rá a Kézikönyvből, és hányan más hirdetésekből.

Mindenkinek érdemes hirdetnie a Kézikönyvben?

Tárgyalásunkkor el tudjuk mondani, kik számára tudunk hatékony hirdetést ajánlani, és mit nem érdemes nálunk hirdetni. Egyikünknek sem jó, ha olyan hirdetést teszünk az internetre, amire nem jelentkeznek.

Mit jelent, hogy „jól jön a segítség?”

Igyekszünk minden évben olyan újdonsággal meglepni Önöket, mely hatékonyan segíti a szolgáltatók kereskedők és az olvasók kapcsolatát. Számunkra továbbra is a legfontosabb, hogy ügyfeleink értéket kapjanak pénzükért és olvasóink megtalálják a számukra legkedvezőbb
ajánlatot.

Mikor lesz minden adat feltöltve?

2014-ben befejeztük az összes adat rögzítését. Az új kiadványaink tartalmát néhány hónapon belül feltöltjük. Az adatokat rendszeresen karbantartjuk, mivel évente egyeztetünk az ügyfelekkel. Így garantáljuk a megbízhatóságot.

Miben különbözik a Kézikönyvünk a többi hasonló honlaptól?

  1. Kik használják legfőképp a Kézikönyvünket?

    A Kézikönyvünkben elsősorban azok keresnek,

    • Akik a kiadványaink terjesztési területén élnek, mert a legfőbb küldetésünk, hogy a hirdetők és ügyfeleik egymásra találjanak;
    • Akik tablet-ről, okostelefonról interneteznek, mert ezeken az eszközökön jól áttekinthető és könnyen használható;
    • Akik látássérültek, mert képernyőolvasóval is jól olvasható;
    • Akiket zavarnak a színes mozgó, reklámok, mert ilyenek nincsenek a honlapon;
    • Akinek fontos, hogy gyorsan, egy-két kattintással megtalálják a keresett információt.
  2. Mi a Kézikönyvünk négy legfontosabb ismérve?

    1. A célunk, hogy egymásra találjanak a hirdetők és az ügyfeleik.
    2. Minél több ember számára elérhetővé tesszük az információt. Egyrészt alkalmaztuk a WCAG nemzetközi akadálymentesítési szabványt. Másrészt responsive, iPhone-on és Androidon, tablet-en is ugyanúgy működik, mint az asztali számítógépen.
    3. Megbízható tartalmat nyújtunk. Az adatokat rendszeresen karbantartjuk. Üzletkötőnk minden évben ellenőrzi a honlap adatait.
    4. Keresőoptimalizált: Mindent megteszünk, hogy a lehető legtöbb alkalmazható kulcsszó esetén jó találati helyre kerüljön a hirdetése.
  3. Miért szerepel kevesebb cég, mint a hasonló cégkeresőkben?

    A Kézikönyvünk a megbízhatóságra és a helyi közösségek sajátos igényeire fekteti a hangsúlyt. Az oldalakon szereplő cégekkel kivétel nélkül személyes kapcsolatban vagyunk, az adatok karbantartása közös érdekünk és felelősségünk.

  4. Miért nincsenek bannerek és kiemelt hirdetések a Kézikönyvünkben?

    A Kézikönyvünk célkitűzése, hogy megbízható üzleti és közérdekű adatokat akadálymentes honlapon tegyen közzé. Úgy tapasztaljuk, hogy ez a két szempont olyan fontos érték, amiért a Kézikönyvünkben megjelenő vállalkozások hajlandók azt az árat kifizetni, hogy hirdetések nélkül is üzemeltethetjük a honlapunkat.

Hogyan hirdethetek a Kézikönyvünkben?

  1. Miért nem lehet on-line hirdetést feladni?

    Az akadálymentességet és keresőoptimalizált oldalak létrejöttét csak akkor tudjuk garantálni, ha az adatrögzítést mi végezzük el a tartalom tulajdonosával egyetértésben.

  2. Kik tartoznak a közérdekű kategóriába?

    A közérdekű kategóriát a helyi információforrásokból töltjük fel. Szeretnénk könnyen és gyorsan használható információforrást nyújtani a kiadványok térségében lakóknak és az ott működő vállalkozásoknak. Ha úgy gondolja, hogy Ön is ebbe a kategóriába tartozik, kérjük írjon nekünk!

  3. Mit tesznek, ha hibás adat kerül fel az adatbázisukba?

    A hirdetéseket legalább évente karbantartjuk. Amikor tudomásunkra jut a hiba, kijavítjuk, és a következő frissítéskor már a helyes adat fog szerepelni. Kivétel, hogyha a leglényegesebb adatok közül (név, telefonszám, cím, e mail) hibás. Ezek pontosságára figyelünk, ha mégis hibás maradt a honlapon, azonnal javítjuk.

  4. Hogyan jelezhetem, ha hibát találok?

    A honlap alján található menüsorban, a hibás adat bejelentése linken, de bejelentheti e-mailben, de ide kattintva is eljuthat a hibás adat bejelentő űrlaphoz.

Hogyan keressek a Kézikönyvünkben?

  1. Egy kereső mező van. Hogyan kereshetek ebben?

    Ugyanúgy, mint a Google keresőben. Beírja a keresett adat egy jellemző részletét. Néhány ötlet, mi alapján lehet keresni:

    • Település szerint pl. Pilisvörösvár adománybolt ;
    • Cím szerint pl. Székesfehérvár Fő utca;
    • Szolgáltatás szerint pl. szolárium Solymár;
  2. Mi alapján állapítják meg a címszavakat?

    A címszavakat hirdetőink adják meg. Minden hirdetés megtalálható a nyomtatott kiadványban szereplő címszónál vagy címszavaknál.

Miért akadálymentes a Kézikönyvünk?

  1. Nekem miért jó az akadálymentes Kézikönyvünk?

    Az akadálymentes Kézikönyvünk nemcsak a fogyatékkal élők számára lehetőség. Az átlagosnál könnyebb tájékozódni, eligazodni a tartalomban. A Szabványt készítő W3C honlapján egy bővebb, magyar nyelvű leírás található: Miért kell akadálymentesíteni? címmel.

  2. Kötelező akadálymentességi nyilatkozatot közzzétenni minden akadálymentes honlapnak?

    Nem kötelező. A honlapunk akadálymentességi nyilatkozatát a webdesigner állította össze, hogy áttekintést nyújtson az akadálymentesítés területén tett legfontosabb erőfeszítéseinkről.

Az Ön kérdése nincs itt?

Írja meg nekünk e-mailben: csillagkiado@gmail.com vagy tegye fel az alábbi űrlapon:

Név (Ha nem szeretné, nem szükséges)

Email cím (Ha kitölti, válaszolunk)

Véleménye (Biztonsági okokból csak 400 karaktert engedélyezünk)

Please leave this field empty.